Sayfalar

2/07/2012

İnorganik Çözümler - Aşk Çöz

(Reklam Filmi)
Nediz Hun - Nnalan, beni, güzel günlerimizi ne çabuk unuttun?
Türkan Şoray - Ah Kemal, üç günde unuttum vallahi, hem de çok kolay!
Nediz Hun - Alçak! Bu kadar kolay olmamalıydı!
Türkan Şoray - Vallahi, hem de çok kolay oldu! Geçen gün Şeyma ile Eczaneden geçiyorduk, "Aşk Çöz" reklamını gördük. Hemen girdik aldık çözdürücüden, pek iyi geldi...
Nediz Hun - Deme yav! Neymiş bu böyle?
Türkan Şoray - Üç günde sana duyduğum bütün aşk, sevgi, özlem, hepsi uçtu gitti...
Anlatıcı - Aşk Çöz! Aşk Çöz eczanelerde, marketlerde! Aşk Çöz kalbinizde biriken bütün aşk ve sevgi duygularınızı söker atar, ilk dozdan itibaren özlem duygularınızı siler, hafızanızda güzel günler için boşluklar açar. Aşk Çöz ile ağlamaya, acıklı sahnelere son! Aşkk Çözzzz!
Evet, kabul ediyorum, itiraf ediyorum;
aşkı bırakmak sigarayı bırakmaktan daha zormuş... hem de milyon kat daha zormuş...
bi an geliyor, düşünüyorum: mesela sigara bıraktırıcılar gibi bişi olsa aşkı bırakmak için;
"....rinell bant, ....rinell sakız, yoksunluk belirtilerine iyi gelir, sakinleştirir, özlem hislerini uçurur."
veya tiksindirici bitkisel karışımlar olsa, veya bıktırıcı, bittirici :)
bi de bişey daha vardı, ne güzel otobüsteyken aklıma gelmişti.
Hipnoz, akupunktur, ayak masajı gibi yöntemler da vardı di mi? bunlar işe yarar mı peki?
peki ya aklına geldikçe su içmek işe yarar mı? ama pek umut vaadeden bir çözüm değil bu. nitekim minik tatlı bir danacık gibi gösterse de, pek sevimli gelmeyebilir herkese ve yerine konabilecek başka şeylerden mahrum kalınabilir alimallah... gerçi bu metnin kendisi de kendini baltalamanın ta kendisi olsa gerek :)
neyse, velhasılı, "eternal sunshine of a spotless mind" diyip duruyordum... sonra farkettim ki, yok, öyle de olmaz, haksızlık olmaz mı o kadar güzel şeye?
neyse, hipopotamlar iyileşiyorlar yavaş yavaş... yeşil çayırlarda otlasınlar, nehirlerde oynasınlar... ne de olsa, bütün bunlar, onlara çektirdi amma sonunda yine de lezzetli gelecektir yedikleri-içtikleri onlara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder